27.09.2019

Naleśniki z warzywami




     514 kcal

    Naleśniki (ok. 4 szt.)

  • 70 g (7 płaskich łyżek) mąki pszennej (może być inna)
  • 110 g (pół szkl.) mleka
  • 1 łyżeczka oleju
  • szczypta soli
     Jeśli ciasto jest zbyt gęste, dodać wody gazowanej. Usmażyć naleśniki. 

   Farsz:
  • 240 g papryki czerwonej
  • 240 g cukinii
  • 50 g pomidora
  • 30 g sera feta
  • przyprawy
     Wszystkie warzywa pokroić w kostkę (ja pomidor sparzam i ściągam skórkę). Na patelnię wrzucić paprykę i cukinię i dusić około 5-7 minut. Po tym czasie dodać pomidora, przyprawić odrobiną soli, pieprzu i ulubionych ziół (ja dałam prowansalskie), dusić do odparowania.
   Przestudzone warzywa wymieszać z pokruszonym serem. Farsz nałożyć na naleśniki i je złożyć.
 Ps. Ja dałam więcej cukinii a mniej papryki, bo za nią nie przepadam :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz